SENJATA MUKMIN

SENJATA MUKMIN

Alahamdulillah sudah terbit buku SENJATA MUKMIN oleh Allahyarham H. Abu Bakar Yacub, yang mana kami telah dapat kebenaran dari pengarangnya untuk diterbitkan dalam edisi Malaysia, sebelum beliau meninggal.

Sebelum ini di dapati buku ini dengan judul SENJATA MUSLIM, telah dicetak-rompak oleh orang-orang yang tidak bertanggungjawab. Tetapi walaupun demikian, kami berdoa kepada Tuhan semoga orang-orang yang tidak bertanggungjawab itu, mendapat balasan yang setimpal daripadaNya.

Diharapkan dengan lahirnya buku ini akan mendapat sambutan yang baik dari pembaca Muslimin dan Muslimat di seluruh tanah air.

Akhirnya semoga Allah Subhanahuwataala akan berkenan mengurniakan rahmat dan ampunan kepada Allahyarham bapak H. Abu Bakar Yacub dan ditempatkan di sisi hambaNya yang saleh!.

Kami himpunkan naskah ini, adalah sebagai memenuhi permintaan/pengharapan dari beberapa teman dan saudara-saudara, tuan-tuan dan puan-puan yang ingin hidup dengan rasa aman, tenang dan jauh dari kesusahan dan keresahan dan untuk gembira selalu dalam berusaha, berikhtiar, mencari nafkah, berkarya di masyarakat dan beramal kehadirat Tuhan.

Mudah-mudahan saja(kalau yakin) berfaedah dan bermanfaat bagi kita dan seperlunya.

Ps. Merah 90
Medan 10 April 1978

*111 halaman

1 saya bertanya..:

Assalamualaikum. Bagaimana cara untuk saya memiliki / membeli buku ini?

January 20, 2013 at 2:42 AM  

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds