WARKAH EROPAH

WARKAH EROPAH, A. Samad Said

Saya sendiri yang terpikat oleh lorong ini - di sebuah kawasan desa yang tentunya banyak sejarahnya. Saya tergambarkan Hugo, Maupassant dan Flaubert. Malah saya terkenangkan Madam Bovary, tapi wanita ini tidak datang di sini. Lalu.. senja sunyi, lorong sepi, saya sendiri.

Warkah awal kepada Az : Menulisnya sambil melihat gerimis salji di luar jendela, sambil berfikir bagaimana hendak menggunakan dapur gas di flat.


WARKAH EROPAH
A. SAMAD SAID

Suatu pengembaraan intelektual... Diari, surat, catatan dan lakaran tentang pemikir, sarjana, sasterawan dan orang banyak...Juga suara rasa perantau yang rindu, resah, luka dan cemas...

*235 halaman/ kulit keras

1 saya bertanya..:

Saudara,
Saya terlalu lama mencari Warkah Eropah.
Saya dengan keinginan yang maha tinggi, ingin sekali membeli Warkah Eropah kepunyaan saudara.
Boleh terus hubungi saya di talian 012-3943467 atau email ke shahrulnizam.ahamid@my.panasonic.com

Terima kasih
http://shahrulrock.blogspot.com

October 12, 2010 at 9:48 AM  

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds