ANWAR IBRAHIM, YA ATAU TIDAK?

ANWAR IBRAHIM
YA ATAU TIDAK?
.
Pergeseran politik antara Mahathir dengan Anwar tidak dapat lagi dibendung. Anwar tidak sabar-sabar hendak menjadi Perdana Menteri walaupun kemampuannya dipertikaikan. Media asing alias Barat menjulang Anwar, mengecam Mahathir. UMNO tersepit antara kedua pemimpin itu.
.
Kini kepimpinan Anwar tergugat kerana perbuatannya sendiri. Warkah kepada PM menggemparkan masyarakat. Buku 50 Dalil mendedahkan hubungan sulit Anwar dengan isteri pegawainya dan terbongkar pula kisah hubungan homoseksual yang mengerunkan. Mungkinkah skandal seks ini akan menggerhanakan politik Anwar? Mungkinkah Anwar diheret ke mahkamah? Mengapakah Anwar tidak berani menyaman keluarga Pak Ali dan Azizan? Benarkah Anwar seorang pejuang Islam? Boleh dia menjadi PM kelak?
.
Segala rahsia di sebalik rahsia dalam percaturan politik Mahathir dan Anwar didedahkan dalam buku yang kontroversial ini. Anda akan terkejut dengan pendedahan dan kecurangan yang tidak pernah berlaku dalam kepimpinan UMNO sebelum ini - skandal seks yang luar biasa yang akan menjejaskan kepimpinan Melayu, Islam dan UMNO sendiri.
.
*164 halaman

0 saya bertanya..:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds